background

Saturday 5 May 2012

being an engineer??

wootwoott..
peace be upon u to all my dear frens..

seperti tajuk yg tertera di ats,,,
maka dengan ini saya mengistiharkan
itulah
cita-cita
terbaru saya.

setelah bberapa lama...
aku
mengidam nk jadi cikgu
(itupun tiru kawan aku mse kecik2)
haha
akhirnye aku beralih nk jadi arkitek.
but i dunno why,
bile dh habis skolah tu
minat ak dlm architecture tu 
papp!
ranap dlm sekelip mata je.
i dun feel any interest on it 
sdgkan dulu2 mse kt skolah sggup tak tido dgn diana
semata2 nk praktis tht BELOVED LUKISAN KEJURUTERAAN thing.
almost every single time when we're going to hve our examination..


but now?
yeahhh...TEKNOLOGI KEJURUTERAAN yg aku dok
*tido
*sembang2
*tersengguk- sengguk
*pernah rse nk ponteng kelas
* dan byk lagi la yg tak baik..hahaha
n yeahh..
also, 
*yg aku kantoi dlm spm

yang tu jugak la sekarang ne
aku try nk berjinak2..
phewww!
aku sendiri rse tak sangka =.=
haha


hmm..same goes with nabilah
yg telah merubah keputusan dia 360 degree
dri medic or something like tht lah
ke engineering. fully!
so i'm wishing you da best of luck okeyy :)
n to diana too...
semoga anda berjaya menruskan usaha dlm bidang architecure
yg pernah menambat hati aku dulu. hehehe







last but not least, 
 Alhamdulillah i got the interview for jpa engineering
to further my study in jerman.
acehh! mcm dpt je.. 
haha.. surely aku tak berharap pun,
dpt nk gi iterview ne pun dh cukup terkejut badak. hoho
XD do pray for my success. peace yaw! haahaha
lots of love muah2 :*

6 comments:

  1. doa bnyk dan semoga berjaya dalam interview JPA. BEST OF LUCK. :D. dkt harraz pon sama dia dpt jgk kan. haha

    ReplyDelete
  2. yup. harraz dpt gak :) thanks nabil! hihoo..

    ReplyDelete
  3. good luck my b.e.f !! engineer pon okey what?? gaji banyak! hehew~ xpa, nnty kita bekerjasama, aku kan arkitek?? cewahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. okeh set! nnt kita cooperate sama2 :) mcm dulu2 dok plan mcm2..hehehe XD

      Delete
  4. huhuhuhu insyaallah naan....tapi lau aku x dpt asasi maknanya rezeki aku dlm bdg sains ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh//betul tu :) time je ape yg ditentukan..hihihi..tp ttp kne berusaha yahh!!!

      Delete