background

Thursday 22 March 2012

dear fren :3

farhanim idani,,
this is wht i write special for you..


hanim, 
tahniah for ur BEST result. :)
no more tears okey..
seriously, aku nk mintak maaf sgt2 kt hg..
sbb aku tak reti nk pujuk hg smlm.
tak reti nk menuturkan kata2 semangat yg elok kt hg.
aku rsa hg seorang kawan yg sgt1000x baik!
pdhal aku pulak seorg yg lemah..
bila aku ade masalah, hg slalu tlg aku.
listen to my problems, nonsense talking, sgala bagai lagi la.
aku mintak maaf sgt sbb tak mmpu jd kawan yg baik untuk hg..

hanim,
thnks for always make me smile from ear to ear
wlaupun aku tak dpt bt hg mcm tu.
hg seorang kawan yg aku sgt3 hargai & sayang sgt!
aku takkan lupakan hg smpai bila2. insya'Allah..
may Allah ties our friendship smpai bila2 pn ^^

hanim,
maseh jugak sbb tolong btkan blog ne utk aku :)
aku taktau nk balas suma jasa2 hg mcm mana..
ajar aku erti kehidupan ne..
bg smgt slalu,,
wlaupun hg yg tgh takda smgt..
aku terharu sgt dgn hg..

so my wish,,
:3 aku harap yg hg akan terus tabah
:3 selalu senyum walaupun payah
:3 make others beside u smile always, n they'll mke u hppy too (you hve the aura to mke people smile)
:3 smoga hg akan berjaya slama2nya dlm dunia & akhirat
:3 maafkan semua kesalahan aku tau =='
:3 jgn lupe kan aku tau.

i'll pray for your ETERNAL HAPPINESS..
jjur aku kata, Allah has prepared smething bigger for you!
mkin byk dugaanNya,, bermakna makin syg dia kt kita..
dengan syarat, kita kena terus tabah dlm menempuhi segala rintangan yg Dia bg tu..
sesungguhnya, Allah takkan uji kita dgn bnda yg kita tak mmpu bukan??
aku yakin yg hg pn tau bnda tu.. 
like i said before, just wait for the moment, and Allah akn bg kt hg PELANGI  :) insya'Allah



~semoga FARHANIM IDANI akan terus tersenyum bahagia~







2 comments:

  1. oi oi malu la aku,,
    gigih la hg,, aku okay la =)
    btw ALLAH dah bg byk peningkatan dlm SPM
    brbnding b4 b4 ni,, yang asyik FAIL ja..
    aku just rsau mna la aku nk dpt,, utk further study.. aku hrap DIA memdahkn,, sbb agk truk,,
    sapa la yg malang sgt nk menerima aku tu,, hahah
    jazakallahu khairan kathira,, hannan =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i tak reti arab la u.. wht is tht mean? btw, alhamdulillah la hg okey~ ^^ i'm hppy for tht dear..

      Delete